password

News

04.21.2011

MANÁ "DRAMA Y LUZ" WORLD TOUR DATES

Tickets on Sale April 29,2011

June 16 San Juan, PR - Coliseo de PR

June 23 Los Angeles, CA - Staples Center

June 29 San Antonio, TX - AT & T Center

June 30 Dallas, TX - American Airline Arena

July 2 Houston, TX - Toyota Center

July 7 Miami, FL - American Airline Arena

July 9 Orlando, FL - Amway Arena

July 10 Atlanta, GA - Gwinnett Arena

July 14 Washington, DC - Patriot Center

July 16 Newark, NJ - Prudential Center

July 17 Boston, MA - Agganis Arena

July 21 Chicago, IL - Allstate Arena

These dates are solely the start of the tour. We will be announcing new dates for USA and many other countries soon.

JOIN THE DISCUSSION

14 RESPONSES

Carmen28

Podran hacer una parada en Arizona despues de Los Angeles? Gracias
April 22, 2011 at 10:37 AM  

jenniferrodriguezaz

Estoy acuerdo con Carmen28! PORFA, les quieremos aqui en Arizona!!!!!!! PORFA, PORFA, PORFA!
April 22, 2011 at 1:14 PM  

Marcos Dantas

Hola amigos, hoy vengo a hacer una propuesta que es, sin duda muy interesante. La banda Maná siempre ha tenido como una de sus señas de identidad el trabajo social y el compromiso con la preservación del medio ambiente. Por lo tanto, los invito a hacer un viaje a Manaos, la ciudad más próspera en el norte de Brasil. ¿Has pensado en jugar en el centro de la Amazonía? Los fans de Maná en Manaus seríam muy felices de recibir una visita de su nuevo álbum. Cuando las bandas internacionales vienen a Brasil, sólo presentan-se en el sur y sureste. Olvidan-se que en los pulmones del mundo también hay seguidores de la buena música. Estaremos esperando ansiosamente el día en que podamos ver a Maná reproducir sus hermosas canciones.
April 23, 2011 at 5:15 PM  

dgcisneros

ALGUIEN SABE EL CODIGO PARA PODER COMPRAR LOS BOLETOS ANTES DE LA FECHA EN K LOS VAN A VENDER.. LOS NECESITO PARA EL CONCIERTO EN SAN ANTONIO EL 29 DE JUNIO.. GRACIAS..
April 26, 2011 at 9:44 AM  

jax

How do people get to buy presale tickets on Thursday for the Miami Concert?
April 27, 2011 at 12:58 PM  

RR84

If anyone knows how to get the pre-sale tickets in SAN ANTONIO,TX...PLEASE! let me know. Thanks :)
April 27, 2011 at 3:02 PM  

idimples2

If anyone knows how to get pre-sale tickets for Chicago Please let me know. Si alguien sabe como puedo comprar los boletos antes de la fecha general de venta porfa digan me.
April 27, 2011 at 3:42 PM  

sinderelly71

So far I have seen Cali,Houston,Dallas tickets on sale for April.29th but does anyone out-there know when they are going to post up tickets for concert in San Antonio,Tx....Also if anyone knows how to buy the pre-sale tickets let me know..Cindy
April 27, 2011 at 11:32 PM  

RR84

Tix go on sale on Fri 4/29 @ 10am but I'm not sure if they have pre-sale tix on sale today. If you have any info on that, let me know Thanks.
April 28, 2011 at 8:48 AM  

uoweiget

I am keeping the ticket pop site up at work. getting my tickets for Puerto Rico. Got to be there opening night!
April 28, 2011 at 7:23 PM  

sinderelly71

Feeling marvelous!!! Just bought 7 tickets for myself and the family. San Antonio,Tx here we come and can't wait. Mana you'll are the best flippin band in the world--keep on rocking!! This is my 2nd Mana Concert and I will be counting down the days.. And to all fans out there you must watch the DVD of Drama y Luz, it's the bomb..
April 29, 2011 at 12:15 PM  

uoweiget

Got my tickets on the floor for Puerto Rico! Life Is GOOD!
April 29, 2011 at 4:14 PM  

rmanafan

Mana después de la gira por EE.UU. en qué país está al lado? México, América Central, América del Sur, en algún lugar diferente?
May 3, 2011 at 3:35 PM  

mpluimers

Is Mana going to be in Central America for this tour? if so when?? WE WANT HIM IN HONDURAS DURING THE SUMMER!!!
May 24, 2011 at 6:17 PM  

Maná Tour 2017

 
Sep 02 2017 Mauston, WI BUY TICKETS
Sep 09 2017 TIJUANA, MX BUY TICKETS
Sep 15 2017 Las Vegas, NV BUY TICKETS
Sep 16 2017 LAS VEGAS, NV BUY TICKETS

Oficial Merch Store

Follow Us on Twitter